Pozycjonowanie
stron

Daj się odnaleźć w sieci i zdobądź nowych klientów.

Często zadawane pytania

Każda firma chcąc zwiększyć zyski stara się dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. W dobie cyfryzacji oraz wzrostu świadomości społeczeństwa na temat mocy Internetu warto promować się w sieci.

Wyniki wyszukiwania Google, reklamy w mediach społecznościowych – dziś to codzienność.

Każdy z nas ma z tym styczność być może nie zdając sobie sprawy z tego jakie to potężne narzędzie. Dobrze zoptymalizowana reklama jest w stanie przyciągnąć tłumy do Twojej firmy.

Bez względu na to, którą formę pozycjonowania wybierzesz, powinieneś traktować to jako inwestycję. Wysokiej jakości pozycjonowanie organiczne lub kampania Google Ads zawsze przełoży się na wzrost widoczności w sieci Twojego biznesu.

Wysoka pozycja to jednak nie wszystko. Pamiętaj, że ludzie są wzrokowcami i zapamiętują ładne rzeczy. Jeśli potrzebujesz ładnej strony internetowej, zapoznaj się z naszą ofertą.

Wycena pozycjonowania jest bardzo indywidualną kwestią. Wszystko zależy od biznesu, który prowadzisz.

Na samym początku należy wykonać audyt strony pod kątem SEO i wprowadzić odpowiednie zmiany.

Kolejnym etapem jest określenie konkurencji, poznanie jej mocnych i słabych stron. Po skonfrontowaniu oczekiwań klientami z działaniami konkurencji można zaplanować odpowiednią strategię dla Twojego biznesu.

Następnym krokiem jest wprowadzenie tej strategii w życie i rozpoczęcie pozycjonowania.

Oprócz działań optymalizacyjnych na stronie pod kątem technicznym należy również stworzyć treść odpowiadającą na potrzeby Twoich klientów a także pozyskać linki z zaprzyjaźnionych stron aby zbudować wiarygodność strony w internecie.

Pamiętaj, że pozycjonowanie nie jest jednorazowym wydatkiem. SEO należy traktować jako inwestycję i nastawić się na to, że musi trwać przez długi okres.

Jeśli potrzebujesz konkretnej wyceny skontaktuj się z nami. Wykonamy ją dla Ciebie w przeciągu kilku dni.

Przed stworzeniem kampanii Google Ads ważna jest jej optymalizacja. Przeprowadza się ją po to aby dotrzeć do grona klientów zainteresowanych Waszymi usługami.

Uruchomienie kampanii Google Ads pozwoli Twojej firmie w szybki sposób zaistnieć w sieci. Po uruchomieniu AdWordsów z miejsca lądujesz na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Jest to niewątpliwie duży plus pozycjonowania nieorganicznego.

Dużym minusem jest to, że po wyczerpaniu środków na kampanię Google Ads natychmiastowo znikasz z wyników wyszukiwania.

W takiej sytuacji warto się zastanowić czy kampania Google Ads w długiej perspektywie będzie opłacalna dla Twojego biznesu.

Inwestycja w Google Ads wiąże się z kilkoma czynnikami, które wpływają na ostateczną cenę.

Tak samo jak w przypadku pozycjonowania na musimy przeprowadzić wstępny raport. Sprawdzamy wtedy na jakie frazy kluczowe warto się pozycjonować, które słowa kluczowe mają niskie CPC a także, frazy niezbędne dla Twojego biznesu. W raporcie uwzględniamy oczywiście działania konkurencji.

Kolejnym krokiem jest optymalizacja kampanii Google Ads. Wcześniej wykonany raport jest jej pierwszym elementem. Na jego podstawie wiemy jakie działania należy wykonać przy ustawianiu kampanii.

Ostatnim elementem jest ustalenie budżetu, który chcesz przeznaczyć na AdWords. Kwota jest sprawą indywidualną – w raporcie przedstawimy rekomendowaną kwotę, którą należy przeznaczyć na kampanię aby uzyskać jak najlepszy wynik.

Przygotowanie raportu i optymalizacja kampanii to jednorazowy koszt 600 zł brutto.

Prowadzenie kampanii Google Ads to 20% budżetu całej kampanii jednak nie mniej niż 300 zł.

Nasz cel

zaufanie & skuteczność.

Dla naszych klientów jesteśmy partnerami biznesowymi dlatego dokładamy wszelkich starań aby zdobyć jak największe zaufanie. W związku z tym, co miesiąc przygotowujemy zestawienie z wynikami prowadzonych przez kampanii.

Jak wypozycjonować stronę internetową?

Skontaktuj się z nami a dobierzemy dla Ciebie odpowiednią strategię na dotarcie do jak największego grona potencjalnych klientów.